Ny kundeservice- og logistikkmodell

- fra rådgivning til ferdig innredet lokale. 

Vi lanserer nå vår nye kundeservice- og logistikkmodell for raskere, tydeligere og bedre kommunikasjon. Dette skal føre til økt tilgjengelighet for deg som kunde og gi bedre oversikt over prosessen. 82% av våre kunder er fornøyde med EFG og vil gjerne anbefale oss til andre, sier de. Bra i bransjen, men vi vil mer.


Kontaktopplysninger kundeservice
Du når vår kundservice på kundeservice@efg.no og telefon 46 90 21 00. 
Andre kontaktopplysninger her.

Det starter med å forstå dine behov

Enten du skal flytte, innrede noe nytt eller supplere med noen møbler vil din faste innredningsrådgiver bistå i prosessen.

Innredningsforslag og tilbud

Avhengig av behovet hjelper våre innrednings- rådgivere til med innredningsforlag og valg av produkter og materialer.

På tide å bestille?

Når innredningsforslaget og pristilbudet er akseptert , konverterer vi forslaget og tilbudet til en ordre. Nå kan vi lage en nøyaktig leveranse- og monteringsplan.

Takk for din bestilling. Produksjonsforberedelser pågår.

Så snart vi har mottatt din bestilling starter vi med planleggingen av prosessen. Du får en e-post med informasjon om hva som skjer videre. Alle spørsmål knyttet til bestillingen og leveransen tar du med vårt nye kundeservice.

Følg statusen online

Når vi har registrert din ordre og funnet den beste logistikkløsningen, mottar du en ordrebekreftelse med leveringstid. Videre kan du følge status på din ordre online ved hjelp av et trackingnummer. http://tracking.efg.se

Leveranseplanlegging

I ordrebekreftelsen fra oss og i trackingen online fremgår dato for leveranse. Sjekk at dette passer for deg og at lokalene vil være forberedt for innlasting og montering av de nye møblene.

Levering og montering

Før levering får du et varsel via e-post som minner om avtalt leveringstidspunkt. Når varene er levert og montert skal dette bekreftes ved en signatur av kunde på stedet. Kopi av dette mottar du på e-post.

Fakturering

Når leveransen er gjennomført sender vi faktura i henhold til de vilkår som vi er enige om, og som fremgår av vårt tilbud. Har du spørsmål om fakturaen kontaktes kundeservice.

Hvordan håndterte vi prosessen?

For stadig å kunne utvikle oss og bli bedre ønsker vi din tilbakemelding på hvordan vi håndterte prosessen og din opplevelse av samarbeidet. Kort tid etter at leveransen er gjennomført sender vi derfor ut et elektronisk spørreskjema der vi ber deg bruke noen minutter på å besvare.